سوالات متداول مشتریان | هر آنچه باید قبل از خرید بدونی

در این بخش، به سوالات رایج مشتریان درباره خرید از مه‌چهر پاسخ دادیم تا تجربه‌ای شفاف، مطمئن و راحت برات فراهم بشه:


سوالات:

1. چطور سفارشم رو پیگیری کنم؟


بعد از ثبت سفارش، کد رهگیری برات پیامک و ایمیل می‌شه. با اون می‌تونی از طریق سایت شرکت پست، وضعیت سفارشت رو بررسی کنی.

2. آیا محصولات تاریخ‌دار هستند؟


بله، تمام محصولات دارای تاریخ انقضای معتبر و به‌روز هستند.

3. آیا می‌تونم سفارشم رو لغو کنم؟


در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشه، امکان لغو اون وجود داره. لطفاً سریعاً با پشتیبانی تماس بگیر.

4. بسته‌بندی سفارش به چه صورت هست؟


تمام سفارش‌ها در بسته‌بندی‌های ایمن و ضدضربه ارسال می‌شن تا سلامت کالا حفظ بشه.

5. هزینه ارسال چقدره؟


برای سفارش‌های بالای 1.600.000 هزار تومان، ارسال رایگان هست. هزینه سایر سفارش‌ها طبق تعرفه پست محاسبه می‌شه.

6. چقدر طول می‌کشه تا سفارشم برسه؟

زمان تحویل بسته به شهر شما متفاوته:

  • شیراز: همان روز یا نهایتاً 1 روز کاری
  • شهرهای دیگر: ۲ تا ۴ روز کاری با پست پیشتاز

7. چطور می‌تونم هزینه سفارشم رو پرداخت کنم؟

می‌تونی از یکی از روش‌های زیر استفاده کنی:

  • پرداخت آنلاین با کارت بانکی
  • کارت به کارت
  • پرداخت در محل (فقط برای شیراز)

8. اگر محصولی که دریافت کردم مشکلی داشت، چی کار کنم؟

اگه کالای دریافتی آسیب‌دیده یا اشتباه بود، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت با پشتیبانی تماس بگیر تا بررسی و تعویض یا بازگشت وجه انجام شه.


9. آیا امکان مرجوع کردن محصول وجود داره؟

بله، در صورت داشتن مشکل یا مغایرت با سفارش، طبق قوانین بازگشت کالا، می‌تونی محصول رو مرجوع کنی. فقط باید بسته‌بندی و سلامت فیزیکی کالا حفظ شده باشه.


10. چطور می‌تونم با پشتیبانی در تماس باشم؟

از طریق واتساپ، چت سایت، یا شماره تماس ما در ساعات کاری پاسخگوی سوالاتت هستیم.


11. چطور رنگ مناسب کرم‌پودر یا رژ لبم رو انتخاب کنم؟

در صفحه هر محصول راهنمای انتخاب درج شده و اگر نیاز به کمک بیشتری داشتی، پشتیبانی ما آماده راهنمایی به‌صورت چت یا تلفنی هست.